Få tankarna att klarna

Att träna är verkligen en underbar känsla! Det finns inget som rensar huvudet bättre :) Nu är kroppen härligt mör efter dubbelpass på friskis och svettis! Först körde jag Puls-bas som vanligt och efter det en timmes gym med instruktör :) Så från och med nästa vecka blir det ett allträningskort så jag flyttar in i gymmet också! Förhoppningsvis kommer jag kunna träna en del med Patrik så jag inte behöver vara själv, för då lär nog min motivation försvinna rätt snabbt xD

Nej nu ska jag nog packa lite grejer till helgen, blir att åka hem till Väster :) Ska fira pappas kusin på lördag samt träffa lilla Gabriella (född:20120306) för första gången :) Looking forward to it!

Det finns personer som man saknar mer än andra när man inte setts på ett tag.. det finns personer i ditt liv som betyder väldigt mycket, även om ni inte ses så ofta. Jag har ett fåtal personer i åtanke just nu av blandade anledningar. Jag hoppas på att kunna träffa några av dem snart igen, andra blir svårare (Emma varför måste du vara så långt hemifrån!). Jag hoppas och tror att personerna i fråga vet hur jag känner och tänker likadant :)



//M.

*~* Missing you *~*


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0