Familjedag på stan

Idag tog jag lite sovmorgon och sedan blev det dusch och lite småfix i lägenheten innan familjen kom. Bjöd på fika och sedan bar vi ut mina trädgårdsmöbler från förrådet :) Efter det åkte mamma och jag till systemet,, var ju tvungen att skaffa lite proviant inför imorgon! ;) Vi åkte sedan vidare till Ikanohuset och letade oss igenom diverse kläd- och skoaffärer. Det blev en hel del fynd! Utförsäljning på Sisters 70 % och tag 3 betala för 2, hade även 25 % rabatt på två plagg på Kappahl samt lite annat smått och gått. Köpte även nya skor, de var dock inte lika billiga ^^



Pappa och brorsan åkte hem när de tröttnat på att gå i affärer, medan mamma och jag stannade kvar tills de stängde.. bokstavligt talat! De stod och väntade med gallergrinden tills vi gått ut ^^ Vi åkte sen hem till väster. Har fikat lite och tittat på tv nu ikväll. Kollar på "Min stora kärlek" med brorsan just nu :) Mamma sitter och sover bredvid som vanligt :P

Jag känner att jag nog borde sova egentligen, men jag är ju fix idé för mig att jag måste se klart filmer jag påbörjat så det är bara att hålla ögonen öppna en knapp timme till och sedan slänga sig i säng! Blir ju dessvärre att gå upp tidigt imorrn för att gå promenaden med mamma och Mary, om jag inte ska strunta i det.. men vill ju träffa Mary så masar mig nog upp ändå. Förhoppningsvis blir det att träffa Elins lilla Gabriella för första gången imorrn med :) Sedan på kvällen bär det av till Västervik för maskerad med goda vänner, det ser vi fram emot ;)

//M.

*~* Shopaholic *~*


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0