Sovkurs

Alltså jag skulle seriöst behöva gå en kurs i att sova! Både för att komma i säng skapligt och att sedan kunna somna och efter det fortsätta sova hela natten! Jag är så himla avis på dem som kan gå och lägga sig o sen somna så fort de lagt huvudet på kudden :/ Själv ligger man ju ofta bortemot en timme innan en somnar!

Idag har jag iaf varit duktig på tränings-/städ- och matfronten, men desto sämre på skolfronten. Var hos sjukgymnasten och gymade i 1,5 timma och sedan gick jag hem (5km) för att sedan laga fetaostburgare.



Blev att städa en del också eftersom Marie o Josefin kom hit ikväll och tittade på Zozo med mig :) så nu slipper vi se den i skolan imorrn och kan använda den tiden till att skriva papret istället! Blev desto trevligare dessutom med Maries kladdkaka och så lite soffhäng :)

Nu har jag packat lite inför helgen,, som vanligt alldeles för mycket och mer än 3 gånger så mycket som jag egentligen skulle behöva! Så blir nog att försöka sålla litegrann imorrn.. Men nu måste jag sova!!! Börjar kl 8 imorrn :(



//M.

*~* sleepy *~*


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0