Filmmys :)

Sitter i soffan i barndomshemmet och kollar på "The holiday" för säkert 10:e gången ^^ Kan dock inte påstå att jag haft mycket till sällskap :P Hunden har legat och drömt på ena sidan och mamma har suttit och sovit med öppen mun på den andra, men nu har de vaknat till båda två för tillfället, får se hur länge det varar!

Idag har jag iaf varit lite duktig och skrivit på kartläggningsuppgiften och letat massa referenser. Men ligger ju ändå långt efter i tidsplanering dessvärre. Försvann ju lite studietid då farmor ringde och bjöd in oss på varma mackor till fikat, så där försvann ju en timme ganska fort och sedan gick jag på promenad med Zookie i typ 40 min innan jag började dra mig tillbaka mot datorn igen. Råkade fastna lite vid Spotify och ändra bland spellistorna och lägga till massa låtar ^^ inte jättesmart men hade ju gott om musik att lyssna på sen iaf!

Nu ska jag nog ta och ägna mig åt filmen iaf, sen blir det lite sömn för att orka med morgondagen!


/M.

*~* troubled mind *~*


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0