Familjemys

Börjar bli trött efter en lång dag... Upp tidigt och städa undan/diska och packa ihop lite skit att ta med mig hem till väster. Stannade till hos Bea och Patrik och matade katterna igen på vägen också :) Fikade lite med mamma när jag kom hem. Pappa och Danne var iväg på Mc-mässa någonstans uppåt örebrotrakten tror jag det var. Det blev en del fynd för brorsan :P

Mamma har färgat mitt hår idag med så nu är utväxten väck! Och gisses vad färgen avtagit med tiden, har inte märkt något innan men när jag färgade om det med samma färg nu märkte jag ju hur mycket mörkare det blev ^^

Ikväll blev det iaf familjemys med tacos framför melodifestivalen :) För en gång skull gick faktiskt rätt låtar vidare till final.. Det skulle ha varit Hanna som gått vidare till andra chansen istället för Lotta och Christer med bara! Hanna är ju världsbäst i övrigt, så kanske att hon skulle ha gått direkt till final till och med. Älskar hennes röst och utstrålning! Har sett henne på konsert i vår kyrka två gånger, och hon har varit lika bra båda gångerna :) Att hon dessutom har rötter i våra trakter gör ju inte saken sämre precis ^^ Vår egen musikaldrottning ;)

Nej nu orkar jag inte hålla ögonen öppna längre! Måste upp skapligt imorrn med och hinna färga mammas hår innan vi ska på föreläsning via hundklubben. Hoppas att den blir intressant och lärorik :)

men nu började visst Xgames... så jag kanske blir uppe en stund till ^^


//M.

*~* open your eyes *~*


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0