Uppesittarnatt

Igår kom Mammi hit så vi shoppade lite på Ikano :) Blev lite kläder samt småplock till köket. Har fått dille på att jag ska ta tag i mig själv och börja baka lite smått nu. Jag tycker ju att det är så himla kul, men känner aldrig att jag har tid eller utrymme till det. Men ska försöka hitta sådant som inte blir så stora satser så man inte behöver äta upp det direkt eller proppa frysen full!

Blir ju så inspirerad av Marys underbara blogg :) Där finns alltid något spännande som jag vill testa, både i bakväg och matväg!

Igår var jag även på spelkväll hos min gamla favoritfadder Erik :) Han (och Janni) bjöd på hemmagjorda hamburgare till en början och sedan blev det lite olika spel under kvällens gång... bland annat "med andra ord", Kinnect - dans, dansmatta och twister. Framåt midnatt tröttndade jag på spel så då hjälpte Janni mig igång med lite scrapbooking istället! Passade ju bra nu inför alla hjärtans dag ;) Janni skulle ju upp och jobba idag så hon gick till sängs strax därefter och de sista gästerna begav sig hemåt vid 3-tiden. Jag skulle sova kvar så jag fortsatte med kortena. Så småningom gick Erik också och la sig så då var det bara jag vaken.. skulle bara göra färdigt korten tänkte jag,, nästa gång jag kollade på klockan var hon halv 7! tyckte det var bäst att städa undan och gå och lägga mig i soffan som Erik bäddat upp xD Men låg bara en timme typ innan Erik och Janni gick upp så då käkade vi frukost och kollade på film. Vet inte om jag hann somna nåt alls däremellan, men jag tror knappast det ^^



Erik och jag kollade på Tio orsaker att hata dig, Lucky Chuch och Robin hood-parodin Men in tights eller vad den heter innan jag tillslut begav mig hemåt. Skulle judå plugga när jag kom hem,, men har bara tagit det lugnt, diskat nya tallrikarna och pysslat lite med musiken till bilen, men kom inte så långt med det :/ Har gjort en lista med vilka låtar jag ska fixa till usb-minnet, men sen blev det inte mer med det! Har nästan packat klart allting iaf så jag bara har att åka hem och hämta grejerna efter föreläsningen imorrn. Blir rätt sent innan jag väl är framme i Figge. Hoppas jag kan sova inatt nu bara, annar lär det bli en seg dag imorgon!




//M.

*~* Nattuggla *~*


Kommentarer
Mary

Sv; Haha..Ja, det blir nog behind the scenes bilder framöver tror jag! ;) :) OM det uppstår några vill säga!

2012-02-17 @ 23:21:37
URL: http://madebymaryblogg.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0