Snökaos

Kan man ha mer tur med vädret eller? ;) förra promenaden hade vi lagom hunnit in och ta av kopplet så tittar jag ut genom fönstret och ser en vit vägg! Snacka om tajming ^^ Nu inför eftermiddagspromenaden knölade jag på Zookie täcket och när jag väl var klar och tittade upp hade det slutat snöa :)

Mamma och jag skulle ha åkt och tränat med Zookie i ridhuset,, men med tanke på väglaget och min nedrans förkylning så bestämde vi oss för att skippa det. Inte säkert att det blir något ändå med tanke på vädret, och då känns det ju lagom kul att stå där! Jag blev helt slut bara av att gå några hundra meter förut :S Iof i typ 2dm lössnö men ändå..  jag vill bara bli frisk så jag kan fortsätta träna igen!!


//M.

*~* I mitt vackra vita vinterland *~*


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0