Snö, snö och mera snö

Det är sjukt vad mycket snö det har kommit igår och idag! Det har singlat ner stora vita flingor hela dagarna. I några korta perioder har det slutat upp och solen har tittat fram :) Men sen har det varit dags igen! Känns verkligen som att det räcker nu!

Jag känner att jag börjar återhämta mig från förkylningen nu iaf vilket är skönt :) Fortfarande lite täppt till och från samt lite hes röst, men annars känns det bra nu. Visst har jag inte lika mycket ork som vanligt, men det är väl inte riktigt att förvänta än ;) Hoppas på att rösten är helt tillbaka till imorrn! Tänkte ta en tripp till Marias hus imorrn med mamma om vädret tillåter :) Blir nog att åka ner till viken en sväng och hämta hem lite kursböcker som jag lånat ut för ett tag sen... På kvällen sen lär det väl bära av till Västervik som det ser ut just nu skulle jag tro, men inte helt bestämt ännu.

Nu sitter jag iaf och pluggar (förutom precis just nu då!) och väntar på att tvättmaskinen ska bli klar... blir att hänga den sen och ladda en ny maskin som pappa kan sätta igång när han går ner till ladugården vid 5! Smidigt att tvätta hos päronen ibland faktiskt ;) enda nackdelen är väl att maskinerna tar så mycket längre tid på sig att bli klara!

Kom på förut med att jag var ledig på alla hjärtans dag för en gång skull,, typiskt när man för en gång skull inte har någon att dela den med! men verkar som att det kanske har löst sig iaf :) ibland får några ensamma hjärtan gå ihop och göra det bästa av situationen ^^



//M.

*~* lonely hearts aren't always as lonely as they might seem *~*


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0