Motivation

Det där med motivation är knepigt det! Igår/helgen hade jag väldans mycket motivation till att läsa att litteratur eftersom vi börjat med religionsdelen nu (vilket jag tycker är jätteintressant!).. Men sen när det väl är dags att plocka fram böckerna och läsa kommer jag på andra saker att göra hela tiden. Som idag hade resten av fotona jag beställt kommit,, så då var jag ju bara tvungen att få upp dem på väggarna direkt! ^^ Sen skulle jag flytta fotoalbumen till en annan hylla bara, men så var det ett album som inte fick plats.. då började jag kolla i dem för att se vilket jag kunde ställa undan...

Nu tog jag mig lite mackor eftersom jag ska iväg och träna sen med,, så det lär väl inte bli mycket plugg innan dess... får bli att intensivläsa ikväll sen när jag kommit hem igen. Jag ska till min VFU-plats (vfu = verksamhetsförlagd utbildning = praktik) imorgon och planera inför v.17 då jag ska dit. Det jobbiga är att jag inte har någon som helst aning om vad jag vill hålla i för moment, så det känns inte som om jag kommer så väl förberedd! Måste komma på något alternativ sen så får vi se vad hon säger.. Det är inte det lättaste att få in So i en 1:a tycker jag :/


Här är de bilder som kom upp på väggarna tillslut...






(bilder från Modell för en dag - The studio i oktober)


//M.

*~* seeking motivation *~*


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0