I did it!

Jag är helt i extas just nu! Vi fick precis mail från vår studierektor på engelskan där han gjort en gammal hederlig lista med våra betyg eftersom administrationen inte hann få med dem i systemet innan de gick på julledighet, men bara för att vi skulle få reda på om vi behöver plugga till omtentor över jullovet eller inte så satte han sig och förde in resultatet på datorn åt oss :D Han är verkligen vår julängel! Jag har därmed klarat alla de tentor och examinationer som vi haft nu precis innan jul, vilket innebär att jag får jullov på riktigt nu :D Jag behöver inte plugga till omtentorna bara "ifall att" nu. Det är bara några inlämningsuppgifter kvar att skriva, som ska vara klara till vecka 4. Dessa ska jag dock sätta mig med imorgon så jag vet hur lång tid det kommer gå åt.
 
 
Idag har jag dessutom fikat med min fina vän Sara i ungefär 5,5 timmar nere på Lilla Blå Det är en av mina äldsta och absolut närmsta vänner sedan 13-14 år tillbaka. Varje gång vi ses är det som att vi aldrig varit ifrån varandra, även att det kan gå ett antal månader mellan gångerna då vi bor en bit ifrån varandra. Vi får aldrig slut på samtalsämnen och prata i timmar när vi väl ses. Hittills har ingenting lyckats komma emellan vår vänskap, och jag har svårt att tro att det skulle göra det i framtiden heller. I love you girl <3
 
Igår var jag ju då på massage för rygg/nacke men det blev bara en snabbis eftersom hon egentligen inte hade någon ledig tid. Jag fick även nålar i öronen för min nackvärk och hon rekomenderade mig att låta mina två översta hål i örat läka igen eftersom de påverkade nacken negativt. Efteråt så gick jag in på Valdixi och spenderade lite pengar på nya kläder ;)
 
 
Sedan var det dags för besiktning... Bilen blev underkänd då jag saknade skyltbelysning samt ena positionsljuset. Jag borde ha tittat lite nogrannare på detta om jag varit smart, men jag har verkligen haft alla tankar på engelskakursen, vilket jag nu kan släppa åtminstone under "jullovet" :) Jag hade dessutom skador på styrstaget och brustna fjädrar både fram och bak på höger sida,, så det finns ju lite att åtgärda om man säger så... Ibland känns det som att det aldrig slutar dyka upp fel på min kära bil :(
 
Nu börjar det bli dags att sussa snart tror jag. Det märks att kroppen har lite kraft att ta igen, jag har inte haft ett uns energi till övers de senaste dagarna. Men nu ska jag verkligen koppla av :)
 
//M.
 
*~* I wanna scream & shout, and let it all out *~*


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0