Det räcker nu

Imorse masade jag mig återigen ur sängen lagom för att hinna koka lite havregrynsgröt och krypa upp i soffan med morgonrock och mysfilt :)
 
 
Nog för att det kan vara mysigt med litegrann snö nu när det faktiskt är vinter, det blir ju så mycket ljusare ute, men nu får det väl ändå räcka?! Det har snöat konstant sedan igår morse, men det verkar som att det börjar lugna ner sig lite nu åtminstone. Det skulle ju sluta under natten, så det är bara att hoppas!
 
Jag borde kanske ha tagit in sista lilla bänken och pumpan innan all denna snö kom,, nu tänker jag då inte krångla med det ^^ Jämförelse mellan igårkväll och mitt på dagen förut, dock är det ytterligare lite mer snö nu, men blir inga bra bilder när det är mörkt.
 
 
 
Så vad har jag gjort hela dagen då? Ja, det var ju säkert svårt att gissa! Jag har pluggat som en tok till morgondagens grammatik-tenta genom att göra alla diagnostiska tester och gå igenom våra arbetshäften mm. Det känns som att det kan gå precis hur som helst imorgon. Vissa grejer kan jag hur bra som helst, sen kommer det någon konstig formulering som man inte fattar alls och då är jag lost. Jag räknade ut att jag hade ungefär 80 % rätt sammanlagt med alla diagnostiska testerna, men då hade jag full pott på någon och ganska uselt på någon, så det beror ju helt på vilka områden det kommer mest ifrån imorgon. Jag hoppas på att få "mina" områden helt enkelt! ^^ Nu ska jag nog inte plugga mer ikväll åtminstone. Kanske köra någon av internetövningarn också efter att jag fikat lite.. ifall jag orkar! Det är åtminstone skönt att tentan inte börjar förrän 14 så man har lite tid att förbereda sig och vakna till ordentligt på förmiddagen :)
 
Nu ska jag ta mig lite gott att äta och tända upp lite fler ljus i vintermörkret och bara vava ner innan John Blund kommer på besök ;)
 
 
 
//M.
 
 
 
 
 
 
 


 


Kommentarer
ellen

vad fint du har det!!! :-)
vilket datum vill du komma på fika? <3
puss

Svar: Tack! Jadu, Jag måste besikta bilen hemma i viken den 20:e iaf. Så antingen är det ifall jag hinner komma härifrån på kvällen den 19 så jag kan ta svängen förbi Söderköping då, annars får jag åka från viken någon dag när det passar er efter det? Kram <3
M i k a e l a

2012-12-12 @ 13:09:02
URL: http://elinorsofia.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0