Glädje

I måndags blev det mest en slappardag istället för fixardag.. men packade iaf det mesta som skulle med till lägenheten. Det blev så mycket att jag fick byta bil med mamma för att få plats ^^ Speciellt med tanke på att jag dessutom skulle ha med mig en stor spegel till Malinda som hon fick av oss.

I tisdags åkte jag ju då äntligen in till "lillasyster" Malinda. Har haft ganska rejält dåligt samvete över att jag inte kunnat åka in och hälsa på henne i nya lägenheten tidigare. Nu blev det iaf en rejäl pratstund då vi hann uppdatera varandra rätt bra. Får försöka få det att bli lite tätare med besöken framöver.

På kvällen sen åkte jag vidare till Linköping och tömde bilen innan jag åkte ner och hämtade Emma vid tåget. Hon hade ju då så mycket packning att jag fick gå på tåget och hjälpa henne av ;) Sen åkte vi hem till henne och bokade lite utflykter till vår Cypernresa! :D Som jag har längtat, både efter att få träffa henne igen och komma iväg till utlandet igen.

Idag var vi nere på stan och lunchade med Marie :) Det var också en höjdpunkt att träffa henne igen efter hela sommaren. Vi åt pastasallad och satt kvar o pratade skit i några timmar sen med innan vi väl kom därifrån. Blev ett besök till apoteket och forex med innan det blev bussen hem.

Jag har hållit på och packat hela kvällen för att för en gång skull ha allting klart i förväg så man inte står där timmarna innan man ska åka och stressar för att försöka hinna få med allt som behövs.

Men men.. som sagt är det många glädjeämnen just nu! Fulländat hade det varit om jag inte hade behövt gå och lägga mig själv också. Somnar mycket lättare i hjärtats famn :)


//M.

*~* Ta vara på varje liten stund av lycka *~*


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0