Skypedate ^^

Det blev att sortera in alla fakturor, hyror mm som samlats på hög i pärmen under eftermiddagen samt diska all nedrans disk. Jag slutar aldrig förundras över hur fort de där satans bergen bildas även när man är själv...

Nu ikväll blev det en efterlängtad skypedate med finaste Emma :) Härligt att höra att allt är bra med henne där nere i Wales, men saknar henne allt! Tiden går dock fort och innan vi vet ordet av så är det höst igen och vi läser engelska tillsammans och jag får min träningskamrat tillbaka :D

Nu ska jag krypa till sängs och försöka få lite sömn. Tänkte sätta klockan imorrn trots att jag egentligen har sovmorgon... Jag måste börja vänja mig inför praktiken nästa vecka då det blir att gå upp vid 6 istället för tidigast 8.30 som jag är van vid ^^


//M.

*~* Missing you *~*


Kommentarer
Emma

Jag vet, visst är det konstigt hur disken blir till berg fast att man är själv och inte tycker att man har använt så mkt disk!



Tack för våran senaste skype-dejt. Skönt att uppdatera och höra rösten på dig! :) Precis, tiden går fort nu och vips så är det höst och det blir som "vanligt" igen!



KRAMAR kommer lastat från Wales

2012-04-20 @ 23:20:23
URL: http://mynameisemma.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0