Påskledighet

Det blev några härliga dagar med påskledighet i år :) I fredags var jag till Överum och mekade (de andra gjorde dock mesta jobbet ^^), grillade o bastade,, härligt! I lördags åkte jag till viken och fikade med Sara och på kvällen åkte vi in till Norrköping och umgicks med gamla barndomsvänner. I söndags var mamma och jag till kyrkan och lyssade på kören och kollade på barndansarna. Trevligt att träffa Malinda ("lillasyster" ^^), Ellen, Mary (dagmamma) o Ingela (konfirmandledare)! Sedan blev det hem och rensa lite. Sedan kom Lucas förbi en sväng. Käkade lite och så stannade Nina och Jonas till och fikade när de åkte förbi :) På måndagen kom Ida (grannen hemifrån som bor i Göteborg sen några år tillbaka) upp och fikade sedan blev det plugg resten av dagen. Tisdagen begav sig Ida och jag till Linköping och kollade på Hunger games den var faktiskt över förväntan :) Sedan åkte vi tillbaka till väster och jag åkte tillbaka hit till Linköping igen imorse för att gå till skolan. Nu väntar sängen!

//M.

*~* Glad *~*


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0