Jehovas

Idag hade vi redovisningar av lösningarna på våra antidemokratiska dillemman. Det blev intressanta diskussioner minst sagt, man hoppas ju att man slipper dessa dillemman i framtiden, även om flera av dem säkert kommer att dyka upp under karriärens gång.

Efter redovisningen blev det lunch i skolan och sedan gav sig vår grupp iväg till Tannefors för att göra ett studiebesök i Rikets sal hos Jehovas vittne. Vi hade med oss tulpaner och fikabröd som tack för att vi fick komma med så kort varsel (ringde och bokade mötet igår eftermiddag!) vilket de blev väldigt glada för. Det blev en cirka 3 timmar lång intervju/diskussion om allehanda livsfrågor så vi har gott om underlag till vår redovisning!

När vi var klara följde jag med hem till Marie och åt lite innan jag åkte iväg till friskis, trevligt trevligt! Jag var inte ett dugg sugen på att träna egentligen, men eftersom jag inte tränade något förra veckan och missar träningen på torsdag så kände jag att jag var tvungen. Väl där blev jag ju som vanligt mer taggad! Jag gav gärnet på aerobicsen och sedan blev det 1 h i gymmet blandat med maskiner och traditionella styrkeövningar på mattan. Jag är redan öm i skulder/axelpartierna så jag ser inte fram emot morgondagens träningsvärk direkt.. men det får det vara värt :)

Nu är jag himla trött så det blir sängen härnäst!


//M.

*~* slutkörd *~*


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0