Easy come, easy gone!

I fredags åkte jag då hem till mamma och pappa på förmiddagen för att komma igång tidigt med läromedelsanalysen, men det gick det ju som det gick med. Jag började åtminstone lite med den framåt eftermiddagen. Det var mer än jag räknat med som skulle behandlas. Aja, det löser sig alltid på något sätt!

Gårdagen spenderades på Rickys sjöbod/Morsans loppis mellan 10-17 :) Det kom lite folk under hela dagen så det var ingen risk att jag skulle få långtråkigt där inte. De stunder jag hade för mig själv skissade jag och pyssla lite smått. Resultatet blev inte alls som jag hade tänkt mig, men jag blev ändå ganska nöjd :) Det negativa med att jobba på loppis är ju det faktum att jag är en äkta samlare! Jag kommer aldrig hem därifrån utan en kasse med fynd ^^ Pengarna försvinner alltså innan jag hunnit utanför dörren!

Efter jobbet blev det att åka hem och försöka hitta några vettiga kläder att ha på sig till kvällen. Blev att åka till Västervik och festa lite med midgårdsgänget ^^ Det känns helkonstigt att slutet för Club Midgård är i annalkande, då värdparet i fråga flyttar till en ny lägenhet nästa vecka 18! Vi kommer alla sakna den lägenheten. Därifrån har vi många minnen,, och kanske även minnesluckor?? ;) Blev iaf att förflytta oss till Turbo och festa lite där. Sedan följde jag med Simon, Patrik, Markus och två kompisar till Turbo ut. Vi gick först till Harrys men eftersom det var något liveband/trubadur som spelade där hela kvällen förflyttade vi oss till Palladium istället. Träffade två trevliga tjejer där som jag dansade med typ hela kvällen,, lets face it - ibland tröttnar man på att bara dansa med killar ;) Köpte med oss pizza hem från Diana sen, blev fel som vanligt tydligen men men. Tror alla blev mätta tillslut iaf.

Idag vaknade jag tidigt, sov inte mycket alls inatt och det känns. Åt lite frukost och försökte vakna till liv, det gick väl sådär. Blev bakiskäk på Corner sedan med innan vi lämnade Ella och David för denna gång! Det var riktigt skönt att komma hem och ta en lång varm dusch. Har försökt förbereda ltie inför VFU-uppgiften med ikväll, men det har väl gått sådär. Tankarna glider ohjälpligt åt andra håll ^^ Ska göra ett sista ryck nu och sedan försöka komma i säng skapligt. Ska ju trots allt upp vid 6 imorgon, något jag absolut inte är van vid!


//M.

*~* Saker och ting blir sällan som man tror *~*


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0