Lunching ^^

Dagen började mindre lyckat med att jag inte lyckades hitta nån parkering vid skolan utan fick åka runt till baksidan, skyndar in i key1 (där vi alltid brukar vara typ) och känner inte igen en enda jävel, så upptäcker ju då att vi inte alls ska vara där. Skyndar ut igen och tar upp kalendern: vallfarten! Jahopp, bara att småspringa för att försöka hinna dit i tid, hinner lagom in o sätta mig innan Suzanne drar igång föreläsningen...

Efteråt mötte jag upp Bea i key och lunchade typ 2 timmar :) Tiden flyger alltid iväg när vi ses ^^ Sen blev det att åka hem o städa och förbereda lite inför nästa veckas vfu, men vet fortfarande inte vad jag ska ge eleverna för uppgift när det gäller den beskrivande texten =/

Hämtade iaf upp Bea sen och så åkte vi och tränade Aerobic :) Känns att man haft lite uppehåll nu ett tag ^^ Jobbigt, men skitkul ;) Nu ska jag ta och försöka sova snart, om jag bara lyckas reda ut tankarna lite först...



//M.

*~* struggling *~*



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0