Hopp

börjar se ett ljus i slutet av tunneln! Äntligen börjar grammatiken sätta sig skapligt :) Fortfarande osäker på mycket, men börjar känns mig säkrare iaf. På något sätt borde jag kunna knepa ihop ett godkänt imorrn, förutsatt att det inte blir någon monstertenta! Får hoppas att Linda tyckt att vi varit snälla elever ^^

Tror inte jag ska läsa mer i boken nu utan kolla igenom alla övningar vi gjort samt läsa igenom sammanfattningen och bibeln ;) Sen ska jag nog försöka mig på lite exempeltentor, men det hinner jag nog inte förrän imorrnbitti kanske beroende på hur trött jag blir ikväll. Sitter nog antingen uppe länge inatt och tar sovmorgon imorrn (helst!) eller går och lägger mig skapligt och går upp med tuppen istället (nej tack!). Men med tanke på hur trött jag varit om kvällarna på sistone lär det nog bli segt att hålla mig koncentrerad. Men brukar alltid plugga bättrekvällstid så hoppas på mycket ork :D  Det är i sådana här lägen jag önskar att koffein fungerade uppiggande även på mig, men icke!

Jag får väl ta o köra mitt egna lilla gympapass för att få lite energi med tanke på att jag struntade i Aeribicen för att plugga. Hade tänkt träna för att hjärnan skulle få slappna av lite, men när Bea inte skulle med längre eftersom hon också har tenta imorrn beslutade jag mig för att sätta plugget före jag med. Jag har ju dock mitt lilla träningsprogram som jag fått, vilket jag kanske borde köra :) Var rätt länge sen nu, så får nog ta fram fusklappen för att minnas alla rörelser :P Men jag känner för att röra på mig så det får nog bli att dra på spotify och vrida upp volymen en stund snart ;) Men först fika klart ^^



//M.

*~* Always look on the brigth side of life *~*


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0