året som gått...

ett samtal med en vän resulterade i att jag kollade upp min blogg, och upptäckte att det är nästan 1 år sedan jag senast skrev ^^ Ojoj, säger jag bara. Hade i princip hunnit glömma bort att jag ens hade en blogg. Men ska nog göra ett försök att återuppliva den igen nu. Får dock se hur länge det håller i sig den här gången ;)

Snabb summering av året som gått:

x sommarjobbade på Café Kårtorp utanför Valdemarsvik (där jag kommer att jobba även i år)
x semester till Naxos i Grekland med Andreas :)
x var till Öland några dagar med mamma, samt fick med oss en labrador/rottweiler korsning vid namn Bazooka (Zookie) hem till mamma.
x var fadder under nollningen i gruppen "Fame"
x läser inriktningen Svenska
x haft all min praktik i en 6:a i Vreta kloster (roligt, krävande och givande!)
x varit på sexparty ;)
x firat nyår i Linköping med Andreas, Markus, Patrik o Bea
x spenderat tid på isen och kollat när de andra kört cross

mm.

kommer kanske lite mer detaljarad uppdatering nån annan dag :P Nu är det tentaplugg som gäller för fullt den här veckan iaf. Grammatiktenta på fredag =/


//M.

*~* longt time passed *~*



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0