Thoughts

Sitter framför tv:n och har tråkigt. Borde börja plugga naturkunskap till på torsdag (skitstort prov) men jag orkar verkligen inte. Känner mig hängig och dan, vill bara ligga och slöa framför en film med älsklingen, men det går ju inte. Jag känner inte för att kolla på film själv så det får väl bli att försöka plugga lite snart i alla fall. Men känns inte som om någonting kommer att fastna.

Vill bara att det ska bli helg så att ja slipper skolan ^^ Ska åka ner till Nina på fredag och stanna där hela helgen :) enda minuset är ju då att ja inte får vara med Andreas =/ men ska förhoppningsvis sova där på söndag efter att jag har kommit hem från Nina. Har studiedag på måndag så ifall Andreas inte har något emot det stannar jag nog kvar där resten av dagen ;)

Diskuterade boende med Andreas i helgen, planen är nog att jag ska flytta dit efter sommaren :) Skulle vara så himla skönt ! största minuset är bara resandet till linköping varje dag =/ Får hoppas på få och lite längre lektioner istället men men. Pluset att få träffa Andreas varje dag väger upp det <3 Vill inte leva utan honom :) <3



//M.

*~* Älska varandra, men gör icke kärleken till en boja. Låt den hellre vara ett rörligt hav mellan era själars stränder *~*


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0