Skyddsrond/Sp-dag/välgörenhetsgala ^^

idag skulle ju då vi som är elevskyddsombud gå såndär skyddsrond för att kolla vad som inte är rätt med skolan och kolla upp sådant som inte funkar.. de tog två timmar så det var tur att man hade gott sällskap ^^ men du fick mej ännu mer insyltat din usling xD Nu måste jag ju vara med på det där jäkla mötet den 20:e =/ men men..

efter det gick vi till singstar stationen bland Sp-eleverna som höll på för fullt med Sp-dagen som vi nu då missat.. hann se de sista sjunga och sedan fikade vi innan finalen kom.. de skulle springa stafett med en gurka mellan benen och en apelsin under hakan,, sedan skulle de växla utan att använda händerna xD såg ju inte lite roligt ut om man säger så.. lite bilder finns att se på bilddagboken.. (GeminiAngel)

Efter skolan käkade Emelie, Sara och jag pizza/kebab innan vi gick bort till focus för att gå på välgörenhetsgalan som Abrar och Ella ordnat till deras projekt som går ut på att hjälpa ett barnhem i bosnien.. Det var en jättetrevlig kväll.. Martina, olivia, johanna och lisa (?) sjöng lite olika låtar sen spelade Bam16 med ;) go bambi :D och sen var det olika dansgrupper som uppträdde också.. alla var jätteduktiga.. jag ångrar itne att jag gick dit!

Nu har jag pluggat ltie franska, tror att jag kan det ganska bra nu..jag får repetera det imorrnbitti.. dessutom har jag sovmorgon eftersom tyskan är inställd.. så franskan är egentligen enda lektionen imorrn :S känns taskit att vi ska behöva gå till skolan bara för en lektion =/ men efteråt fick de som ville jobba med geografin i skolan så skulle andreas vara där så jag stannar väll kvar på den kanske.. sen har jag ju kör 12.30 tror jag.. och14.35 har ja min första körlektion på körskolan :D :S så håll er borta från vägarna xD

Känn dej saknad älskling <3




//M.

*~* Trött som fan *~*


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0