Europadagen, grillning, fest, marknad ..

I fredags firade vi europadagen på skolan.. Vi i kören sjöng ihop med ramunders musikklass.. efterår var det paneldebatt som alla sp-klasser var tvugna att vara med på.. men ludvig, sara, ja o nåra till smet ifrån efter typ 20 minuter, vi gick till körkortsteori istället, det kändes mer meningsfullt.. Efter skolan

på kvällen åkte jag til viken där mamma mötte mig med mina solglasögon.. övningskörde upp till perkas där älsk, sjögren o ricke väntade..hämtade upp johan och sen åkte vi tll malin och till sjön där vi grillade med lite annat folk..  (bilder finns på bdb) Så härligt att sitta där med dej framför brasan älsk <3 Vi åkte hem till älsk sen på natten, var väll hemma typ vid 2 efter att ha skjutsat hem ricke, julia, walle och rasse.. blev lite omvägar och skrap i bilen, för att det var dåliga vägar..

På lördagen gick vi upp tidigt för vi skulle åka till västervik kl 9.. åkte till flygfältet kollade på bilar som raceade, strippen eller va de nu hette.. Var där några timmar och sedan åkte vi in till city och kollade lite, det var lite marknad så strosade runt där.. sen åkte vi hem igen..

På kvällen skjutsade Andreas mig till lkp.. skulle fira ricke och julia :) Men älsk var ju då så trött att han inte orkade festa så han vände hem direkt :( Jag trodde att jag skulle få kul ändå, alltid haft det innan ju.. men det var inte alls lika kul utan honom nu ju.. saknade bara honom hela kvällen,, hade jag vetat det hade ja nog stannat hos honom istället.. men hade ja nog gjort ändå om de inte vore just för att vi skulle fira ricke och julia.. och jag hade ju lovat att komma.. men jag hade ju inte tråkigt där asså :) men saknade andreas :P
      Mange och Michaela skjutsade dit walle sen och då åkte jag med dem hem istället.. vi åkte runt i lkp först för att hitta käk, men sen åktevi till stan och käka på leons eller va d nu hette istället.. sen åkte vi hem till mange och sov..

idag åkte vi ner hit till sörping och gick på marknaden :) trevligt i solen ^^ sen åkte mange o michaela hem igen och gick hem till mej..




//M.

*~* miss you *~*



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0