Janski här :)

Det har hänt en del sen sist jag skrev.. Vatt mycke i skolan, varit med kompisar och så vidare :) I fredags var jag, ludvig och emme hos Sara :) Vi söng singstar och spelad disneyspelet :P fan va skoj vi hade ^^ haha.. Vi fick mat där också, jättegott! Ludvig och jag tog tolv-bussen hem till sörping.. Det var skönt att äntligen få sova lite..

Jag tog 9.33 bussen tillbaka till viken sen på lördagen, mamma väntade på mig där. Jag körde till Rimi så vi kunde handla och sen hem. Mamma och jag gick runt sågen med Molle. Hästarna stod vid grinden så jag stannade till där ett tag :D fan va jag saknar dom :'( Gick hem och fikade sen iaf och efter det åkte jag och tränade lite spårning med Elin o Henka.. De träna Barre, Stella och Rex a.k.a råttan xD Det var faktiskt kul; fint väder, lagom med motion och trevligt sällskap :) kan det bli bättre? 

Mamma färgade håret på mig sen när ja kommit hem. På kvällen åkte vi till Stnghult och firade Sven-inge.. Trevlig kväll med släkten, och en massa god mat som vanligt ^^

igår åkte mamma, danne och jag in till stan och shoppade lite. Jag köpte lite böcker på bokrean och lite kläder med. En mycket lyckad dag :D såg på wallander och städade sen på kvällen.. Var ju tvungen att få ordning tills idagg..

Idag kom Janski och de andra finskorna :D Guh va kul :) Janski ska bo hos mej den här veckan, hittils verkar hon  jättetrevlig så jag tror det kommer bli en toppenvecka! avslutas med Stockolm på fredag då de åker hem igen :(
Idag var vi på Vi & Ni efter skolan och åt välkomstpizza ;P Guttans ^^




//M.

*~* Tired but happy *~*


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0