Home sweet home ^^

Det blev inget vingåker i tisdas eftersom det var så halt, men smyckesparty blev det i alla fall, Trevligt, trevligt ^^ Jag köpte två halsband, fick 100 kr rabatt på det ena ;) Sen på kvällen lossnade ena fästet på min tråd, så det blev att åka tilltandlälarn igår i ilfart. Britt-Marie ringde dit vid halv 8 och enda tiden de hade var kl 9, så det blev bråttom kan jag lova. 20 minuter till att vakna till och packa allting. Fick käka frukost på donken efteråt. Sen fortsatte vi till sörping. Det var skönt att komma hem igen =) Tog en lång dusch och sen käka emme, sara och jag på Move In, kebabtallrik ;) haha. Sen fixade vi och william Ludvigs födelsedagspresent, det blev ganska lyckat faktiskt, hoppas han blir glad nu me bara :)

Nä nu ska ja sätta mig och läsa franska så ja har de gjort =/



Vill ha dej i mörkret hos mej,
tiden den stannar, när vi rör vid varann.
oh ja lättar, ja flyger, ja svävar fram
låt det aldrig ta slut ..




//M.

*~* Between you and me, I won't back down *~*



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0