<3

I fredags åkte jag med Tom o Malin till Överum :) de lämnade av mig hos Ricke där jag lämnade mina sovgrejer och körde lite guitar hero, det var faktiskt riktigt kul när ja väl hade kört några gånger. Efter ett tag sen kom Walle, Rasse o Adam dit med. Snacka och smådrack lite innan vi drog ner till Andreas. Där befann sig redan Malin o Tom och så Mattias, Magnus (?) och Andreas som ja inte kände sen tidigare. Vi drack lite till och satt och kollade på film typ. Kommer inte ihåg vad den hette, men hade inte sett den innan i alla fall. Jag kollade inte så mycke då heller men aja ^^

Blev en riktigt trevlig kväll och lärde känna Andreas iaf :) . Magnus (?) snackade jag också lite med. Detblev inte att jag följde med Ricke och dem tillbaka utan jag sov kvar hos Andreas istället ;) På förmiddagen sen gick jag upp till Ricke o hämtade mina grejer innan mamma kom och hämtade mig. Sedan åkte vi och hämtade Malin hos Tom och skjutsade henne till Kårtorp där någon hämtade henne. Jag mådde inte så jätteba då kan ja lova :P men men.. de blev bättre sen ^^


Ja la mig och sov en stund när ja kom hem för o sova ifatt xD de behövdes kan ja lova, mådde mycket bättre efteråt i alla fall. Tur det eftersom farmor var hembjuden på påskmat ^^ inte lite pinsamt och visa sig bakis för farmor. Snackade lite me Andreas via sms me =)

På söndagen åkte mamma och jag till Marias hus och gjorde av med lite pengar :D Jag köpte påskpresent till Emme, och födelsedagpresent med ^^ lite tidigt, jag vet, men tyckte det passa så bra :) köpte lite annat smått o gott också.. blir alltid en massa när ja åker dit.

Sen åkte vi hem igen och gick in till farmor som bjöd på fika =D alltid lika gott, dock inte lika mycket som förr eftersom hon inte ser att baka längre =/ lider verkligen med henne, hon tycker det är så jobbigt. Speciellt när hon är ute bland folk som hälsar på henne, men hon ser dem ju inte.. känner bara igen dem på rösten. De som inte vet att hon ser dåligt tror ju att hon är högfärdig eller nåt ..

Efter det övertalade ja mamma att jag skulle få köra till sörping ;) så ja slapp åka bussen :) De hade blivit jobbigt med alla grejer ´ja skulle ha med mig. När jag kom fram åkte mamma hem igen och jag packade om väskan inför vistelsen hos emmes mamma här i brevens ^^ Glömde dock bort tiden lite vid datan ;) hehe.. blev en snabbdusch och sen gick jag bort till emme där hon, hennes mamma o systeryster redan väntade på mej :P

Ska vara kvar här tills på onsdag nu :P ska ner och hjälpa till med tvätten nu ^^ uppdaterar väll mer nån da senare..



//M.

*~* what a wonderful feeling, never felt this way before *~*



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0