helgen som varit <3

i torsdags spelade vi minigolf på gympan, gick riktigt bra för mej :) fick 4 eller om det var 5 spikar ;) gick och kollade på smycken efteråt med emme o sara. sen gick vi hem till mej en snabbis och senare vidare till skolan. Blev en snabblunch innan ja hade nationellt, hörövning i franska, gick skit! tror knappast ja fick godkänt =/ efter skolan gick vi tillbaka och köpte lite smycken.. köpte glass på konfekthörnan sen innan emme åkte till stan o sara och jag till viken. där gick hon hem till sig och jag åkte vidare till Andreas <3 så underbart att få vara i dina armar igen <3

på fredagen lagade vi mat, fransyska, sen kom emme o sara till oss på eftermiddan :D förfestade lite innan vi drog till vallonen, sjögren var ju då också med såklart. Där var det rätt dött dessvärre. Det var mest äldre där, typ runt 40 års åldern.. men det var kul o höra dennis o dom spela iaf, han sjöng ju riktigt bra :D stämde att han lät som winnerbäck faktiskt! Emme o sara sov iaf hos oss på soffan sen.

På lördagen åkte emme o sara hem typ vid elva, smarta som de var så glömde ju då emme sin xider o sara sina glasögon ;P men snäll som jag är så tog ju jag såklart med mej det idag när ja åkte :P Andreas, ja o sjögren åkte hem till hans föräldrar o drog ur alla sladdar för typ hans mamma ringde o sa att det kunde bli åska och de var inte hemma så att.. Passade på att dra ut motorcykeln med och ta lite kort på den eftersom andreas ska lägga ut den på blocket. Bilder finns att se på bdb.. (GeminiAngel.bilddagboken.se) sen åkte vi och badade ..det var jätteskönt i vattnet :D fast det var rätt kallt sen när man gick upp för de fläktade rätt bra och solen hade typ gott i moln :/ men men när vi kom hem så lagade vi nån kycklinggryta typ med grönsaker, blev väll kanske inte riktigt som vi hade tänkt oss, men gott blev det iaf :)  På kvällen glodde vi bara på film, men älsk somnade ju då som vanligt nästan direkt..

Idag låg vi kvar så länge vi kunde i sängen typ. Sen städade vi undan lite och lagade makaroner o falukorv när jimmy kommit ner. sen kom mamma strax efter halv tre :( blev och övningsköra till viken där jag tog bussen vidare till sörpin för att jobba. Träffade Astrid, som ja inte träffat sen i början av januari typ tror ja, så det var trevligt :) men luftkonditioneringen funkade inte i bussen så det var ju itne lite hett!! trodde ja skulle smälta bort alltså. Till råga på allt så var ju bussen typ 20 min försenad med =/ fick stressa hem med alla grejer (tungt!) och bre en macka som jag fick äta på vägen till smultron. Ändå kom jag 2 min försent.. men när ja berätta att bussen var sen var ja förlåten ^^ har varit en massa folk hela dagen idag tydligen, o vi hade ju att göra i princip hela tiden förutom sista typ 40 minutrerna då det var lite lugnare..

Blev tal om att kanske åka till Danmark i helgen med älsk, tom o malin :D skulle i så fall åka på lördan och sova på hotell till söndan :) men sen sa malin att hon nog inte hade pengar så det kanske inte blir nåt iaf =/ hade ju vatt skitskoj o fira min 18-årsdag då ju.. eftersom typ ingen från klassen kommer kunna komma hit på lörda säkert.. vore ju en helt annan sak att åka till danmark o fira med älsk ju ;)

aja, nu ska ja nog ta o nanna sängen,, men har ju sovmorgon till halv två imorrn ;) SKÖNT! ska sätta mobilen på ljudlöst bara så att inte älsk kan jävlas genom att väcka mig imorrnbitti ^^





//M.


*~*  Du betyder så himla mycket för mej älskling *~*


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0