Sommar

Har varit underbara veckor med älsklingen  =) har bara varit i sörping medans ja jobbat, resten har jag varit hos Han <3 speciellt härlgit nu när det är så fint väder^^ vi var ute på sjön igår o badade lite, det var jätteskönt =) ska till älsk imorrn igen efter jobbet.. sista dagarna innan han börjar jobba igen :/ tråkigt,, men jag får iaf tid till att plugga körkortsteorin :/ har ju bokat tid nu, men har typ hunnit glömma bort allt sen vi lästet i skolan i våras xD men det går nog snart att lära in igen. Just nu önskar jag bara att jag var i älsklingens famn =/ sitter och pratar med honom i telefon, vilket bara får mig att sakna honom ännu mer. tycker att tiden kan gå snabbt tills imorrn kväll, och sedan långsamt till söndakvällen ^^ Nä nu ska ja nog gå och lägga mig snart iaf, så ja orkar jobba imorrn :P o träffa älsklingen såklart <3



//M.

*~* Det finns ingen som du *~*


Kommentarer
MADDE

Teorin är en baggis, men lycka till ändå!

2008-07-27 @ 22:25:29
URL: http://lookahead.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0