sjuk =/

jaha,, var ett tag sedan man skev här nu då. Internet har krånglat en massa och skolan har tagit mycket tid. Det var i alla fall jättekul i linköping :) Träffade lite nytt folk ;) och massa gammalt, lika trevligt både och. Mådde dock inte så jättebra dagen efter på bussen ;P haha. Eller vad säger du Carro xD Du fick din frukost i alla fall.. Kändes ovant och konstigt att åka innan alla vaknade :/ hade hellre stannat tills folk började vakna upp, men carro var tvungen o åka så fick ju följa me så hon hitta .. inte speciellt kul att åka själv heller för den delen.

Har varit väldigt mycket skolarbeten på senaste tiden, speciellt till den här veckan. Har fortfarande lite som måste bli klart. Till idag hade jag egentligen franska-redovisning, men hade typ ingen röst imorse så det gick inte. Mådde bättre sen framåt dagen i alla fall så när jag var på kören kunde jag inte låta bli att sjunga litegrann på sista låten. Denvar ny så ville få in den ordentligt, men det var inte bra. Tappade rösten totalt. Fick bara fram enstaka små ord ett tag sen. Men Josef o ja satt kvar o spela piano efteråt och så småningom kom rösten tillbaka mer och mer. Nu känns det ganska bra igen :) men är fortfarande trött och täppt, hoppas det går över snart.

På fredag blir det begravning för Kerstin =/ och på lördag kommer Agneta och Eiland till oss. Hade velat åka till Linköping på lördan men de går ju inte nu :( mamma tyckte inte de var nån bra idé med tanke på att jag varit lite sjuk med. Haft ont i halsen, täppt och känt mej febrig sedan i måndags, men nu känns det iaf lite bättre =)

Nu ska jag kolla igenom projektbeskrivningen så att den är redo att lämnas in och så börja skriva ett utkast till boken .. ska nämligen lämna in det  innan fredag, till kreativt skrivande.. får se hur det går..


//M.

*~* I want more *~*


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0