Alla hjärtans dag <3

I år hade jag en jättetrevlig alla hjärtans dag :) Alla var extra trevliga i skolan och på kvällen hade Emme, Ellen, Ludvig o ja myskväll med lite god mat :D Vi lagade fläskfilé med klyftpotatis och bearnaisesås, jättegott ^^ och sedan till efterrätt blev det frukt i ugn med vit choklad över, också jättegott (och jättelätt!) Det var meningen att vi skulle kolla på Pretty Women och käka snacks sen me men vi började med maten så sent så vi struntade i det. Vi sjöng lite sing star istället ^^ fast ja lät bli o sjunga så mycket så möjligt för att spara min hals, som för övrigt känns mycket bättre nu :)

Efter att vi ätit kom William och skrämde livet ur Ellen, han hoppa upp mot balkongdörren samtidigt som hon tittade ut ^^ Så han stannade kvar ett tag tills Ellen o Ludvig gick hem. Då kunde ja inte låta bli att sjunga längre så Emme och jag sjöng lite i alla fall. Men det kändes kan jag lova. Vi kollade lite på tv sedan med och Emme somnade i soffan som vanligt. Jag väckte henne kvart i ett så hon kunde gå hem och lägga sig istället. Då städade jag undan all disk och sköljde av de värsta men orkade inte ställa mig och diska allt just då. Packade lite också.


//M.

*~* friendship means everything *~*


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0