Jullov :D

Nu är det ju då äntligen jullov :D igår var jag inne i stan efter julavslutningen. Maria hängde med mig hem efteråt för att få slkuts hem till viken sen :P Vi hade lite modevisning xD försökte hitta kläder till nyår ^^ vill egentligen köpa något nytt, men hittar inget bra,, iaf inte till bra pris .. vill inte lägga ut hur mycket som helst känner jag, har ju blivit rätt mycket utgifter ändå nu med billjudet och det.. och så vill jag ju helst köpa en ny kamera också, men så lär det nog inte bli :/

just nu sitter jag i älsklingens garage med bärbara i knät medan andreas, jimmy o tommy skruvar bil :P kände inte att jag var till så mycket hjälp, så jag ska skriva på boken nu istället :)


//M.

*~* älskar min andreas *~*


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0