kenny-> jenny-> kenny ;)

det blev till o åka till överum igårkväll i alla fall sedan. Carro o ja tog bussen till viken där julia satt o väntade på oss vid station när vi kom.. Mamma skjutsade oss sedan till överum därifrån. Vi mötte upp de andra (ricke, jonte, elliot, sen alex, jonte o kenny typ) vid Blombergs. sen gick vi först hem till kenny och typ förfesta och hoppa studsmatta xD innan vi drog vidare till jenny..

va där ett bra tag sen innan vi drog tillbaka till kenny igen framåt småtimmarna.. va en massa folk där,, ja visste inte ens vilka hälften av alla var.. men de gjorde tydligen inte jenny heller :S :P hon skulle bara ha dit nåra kompisar så skulle de typ kolla på film o dricka lite,, men ryktet spred sig visst xD haha.. ända till norrköping ;) hade visst vatt en hel del bråk där me innan vi kom.. men de hade kört iväg bråkmakarna.. tur de.. de va en del som gick sönder me under kvällen,, tex lampan/fläkten på undervåningen..

Väl  hemma hos kenny igen sen så fick vi för oss att vi skulle basta så de gjorde vi :D de va kenny, alex, ja, carro, jenny, ricke o julia.. askönt va de ;) men inte lika skönt efteråt xD kenny o ricke hade snott mina o carros byxor o gömt dem ! kallt utan byxor kan ja ju lova :P haha.. men hitta dem sedan me lite hjälp ;P hehe .. gick hem till ricke vid 3 typ för julia va så himla trött :Å hehe.. men ja klandrar henne inte.. ja va dock hur pigg som helst :/ typiskt.. kunde int sova ju.. sov väll typ en halvtimma eller nåt på morgonen sen typ 8-8.30 .. Sedan ringde jag till mamma.. hon skulle komma o hämta oss typ halv tio sa hon.. men hon blev lite sen..

vi gick ner till konsum o mötte upp henne där.. köpte lite smått o gott.. o klantig som jag är så glömde jag ju min påse där :S me handväska o kamera o allt i ! snacka om att ja fick panik när vi kommit hem sedan och jag märkte de.. ringde till ricke som hade gått å lagt sig igen,, lät ju inte lit groggy om man säger så ^^ ja fick numret till konsum iaf och så mamma ringde dit.. de hittade påsen tillslut sen :D så de blev till att skjutsa ner carro (som va tvungen o hinna me bussen) och julia (som skulle bli hämtad av sin mamma) till viken. sen åkte mamma och jag tillbaka till konsum i överum igen.. fan va mycke åkande de blev idag :S usch.. men de viktigaste va ju att ja fick tag i väskan o kameran igen iaf =) ja fick ta nästa buss sen me.. blev lite smått stressigt för att ja skulle hinna men de gjorde jag ju som tur vad. Annars hade mamma vatt tvungen o skjutsa mej till sörping eftersom ja hade missat jobbet om jag tagit nästa buss..

Ja trodde de skulle gå åt helvete på jobbet nu ikväll eftersom ja inte sove nåt än.. men de gick faktiskt bättre än på länge ;) haha.. va bara ett tag ja va typ helt väck ^^ Mare gjorde en kopp varm choklad åt mej sen när ja bad henne =) hon e världsbäst på de asså :D synd bara att även ja måste betala för de :Å men får ju iaf billigare ^^ hehe men aja.. nog skrivet för idag.. nu ska ja fortsätta glo runt på bilderna från igår ;)



//M.

*~* vill ha... *~*


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0