Examen

Nu är då äntligen allt klart inför examen! I onsdags hade vi opponering och framläggning, vilket gick alldeles utmärkt. Konstigt nog var jag inte alls nervös inför dessa, utan mer över vad vi faktiskt skulle behövs ändra i vår uppsats. Som tur vad så var det inte så stora grejer. Vår examinator gick nämligen på mammaledighet i fredags så vi var typ tvungna att bli klara tills dess istället för till på onsdag som det egentligen är meningen. Alltså gick hela torsdagen och fredag fram till kl. 12.30 åt till att redigera uppsatsen. På eftermiddagen sen fick vi mail om att den var godkänd och att hon skulle lämna den vidare för tryck! :)

Jag var och shoppade lite med Erik på Ikano i fredags för att hitta lite kläder inför kvällens middag på Olympia där vi firade några stycken att vi nu är färdiga lärare samt att alla fått jobb till hösten :) maten var god och vi hade jättetrevligt! Dock var vi lite missnöjda med servicen.

Efter att vi hade ätit klart (det blev tapasbuffé samt crème brûle) gick vi vidare till BKs uteservering och tog lite mer att dricka. Vi tyckte inte drinkarna smakade särskilt mycket och vinet smaka som ngn lustig saft, inte alls mitt typ av min, men men! Vi hade det iaf mysigt och bröt inte upp förrän bortåt halv två :)

Igår spenderade jag dagen hos min käre Fadder med solning, picknick och kubb på dagen och sedan film o thaimat på kvällen. Lika trevligt som alltid :)

Idag blir det nog att påta lite med uteplatsen om inte regnet hittar hit innan dess.

//M.

~*~ Happy times, sad times ~*~



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0