Ändrade planer

Blev erbjuden möjlighet till tillsvidaretjänst i Mantorp lagom när jag skrivit på kontraktet på vikariat i Ydre kommun samt sagt upp lägenhet och allt som hör därtill samt hittat en ny lägenhet i Rydsnäs...

Blev ändå övertalad till att komma på intervju ändå och innan jag visste ordet av hade jag avverkat intervjun, blivit erbjuden jobbet, sagt upp mig i Ydre, lyckats få tillbaka min lägenhet och sagt ifrån om den nya mm.

Så jag blir kvar i Linköping till hösten trots allt! Och första två veckorna på sommarlovet blir det att jobba på sommarskolan för elever år 6-9 i Åtvidaberg med ;) sen tar jag sommarlov tills jag går på min tjänst! Förutom några strödagar på loppisen antagligen.

I Tisdags "sprang" jag förresten Elimu-loppet. Hade dock gått hela vägen om det inte vore för Emma "The coach"! Haha

Idag jobbade jag på loppisen igen och förberedde mig inför opponeringen när jag inte hade några kunder. Imorgon ska jag till Emma så vi kan prata ihop oss lite mer om vad som är viktigast att ta upp och vem som ska säga vad.

Nej, nu ska jag nog gå en trappa upp och försöka sova lite. Är för trött för mitt eget bästa och väldigt lättirriterad just nu så jag bör nog göra mig icke anträffbar och gömma mig under täcket!

//M.



Kommentarer
Sofie - Ska snart iväg till Sydafrika för att arbeta med kattdjur!

Spännande :)

Svar: Ja verkligen! :)
M i k a e l a

2013-06-03 @ 12:43:06
URL: http://www.highvoltage.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0