Examensarbete hela dagen lång

Den här veckan har varit fullsmockad med examensarbete. Som jag nämnde i förra inlägget färgkodade jag mina transkriberingar hela måndagen, i tisdags satt vi här och skrev fram till kl 17 då vi var på ngn söka jobb-föreläsning med lärarnas riksförbund. Onsdag (igår med andra ord) satt vi i skolan fram till 13 då det var föreläsning om opponeringen. Sedan begav vi oss till gymmet för en redig genomkörare trots att vi båda var väldigt opepp. Sen åkte jag och handlade och upptäckte då en stor spricka i framrutan, inte okej alltså!

Försökte läsa lite om skolans skyldigheter kring elever i behov av särskilt stöd på kvällen sen, men var så trött att jag nästan somnade framför Grey's. Idag har vi suttit från 9.30 imorse till cirka 21 ikväll bortsett från ett fika- och lunchbreak. Skjutsade hem Emma och sen packade jag väskan för en helg i Väster eftersom jag åker direkt ifrån henne imorrn. Blir nog en lugn helg då jag inte har något alls inplanerat, vilket känns rätt skönt samtidigt som jag känner för att va lite social med. Får väl se vad som sker. Nu är det iaf sängen som gäller. Disken får allt vänta till imorrnbitti!

//M.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0