händelserikt

Förrförra helgen (?) var vi iväg till Västervik och bowlade samt var hos David o Ella eftteråt, det blev en riktigt trevlig kväll :)

Förra helgen var Andreas, jag och Markus upp till Uppsala på lördagen och kollade Mc-kläder mm på Lelledagarna. Jag inhandlade bland annat en ny jacka eftersom den jag köpte förra året är för stor. På hemvägen stannade vi till i Sundbyberg och åt på thairestaurang :) På söndagen firade vi Eva o Ronny som båda har fyllt år.

Har hemtenta, textanalys, från torsdag till torsdag (men skickade in den redan på onsdagen). Känns som om det gick ganska hyffsat, men lär dröja innan vi får reda på resultatet eftersom de begärt dispans för att en av lärarna är på semester.

Den här helgen var jag iväg upp till Sara och Emme i Skövde :) åkte dit på fredagmorgonen och hem på söndageftermiddagen. Hann med utgång på kåren, tacobuffé, shopping, filmkväll samt fika. Blev en riktigt trevlig helg. Tog bilen dit så jag slapp krångla med tåg, men hade nog inte varit så svårt det heller. Behöver inte tänka på hur mycket man packar när man har bilen dock, vilket är en klar fördel ;)

Igårkväll mötte jag upp Emma i Kårallen när jag kommit hem så köade vi till Dömd från 22-08 :P Hade med oss datorerna och kollade på film/satt på facebook mm. Tiden gick faktiskt fortare än vad jag hade trott :) Det var framåt 6-tiden nån gång som det började bli svårt att hålla ögonen öppna, men det gick ^^

Köpte textkompendiet på Liu-tryck efteråt och åkte hem och bytte om innan jag tog bussen ner till ungdomsmottagningen i stan. Snacka om att jag var trött när jag satt där i väntrummet, och självklart var de ju försenade också :/ Ville bara hem o sova, men så blev det ju inte. Sen när jag väl var hemma vågade jag typ inte sova för att jag var rädd att jag inte skulle kunna sova inatt i så fall... men snart så blir det nog att sova iaf ;)



//M.

*~* Tired *~*


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0