2-års helg :)

Andreas och jag har firat vår 2-års dag nu i helgen (080321<3). I fredags var vi på kniv & gaffel och åt :) till förrätt delade vi på vitlöksbröd och honungsglaserad kyckling, och till varmrätt åt vi timjanmarinerad lammytterfilé med grönsaks- och potatisgratäng :) Det var jättegott och det blev en riktigt lyckad kväll <3

Igår kom Eva och Ronny hit och fikade :) De tog med sig wienerbröd och ambrosiakaka så bjöd vi på kaffe och ballerinakakor ^^ Andreas och jag lagade sedan korvstroganoff, vilket blev riktigt gott :) Till efterrätt gjorde ja chokladpudding. På kvällen var vi på Meddo och solade, det var jätteskönt! Jag kommer knappt ihåg när jag solade senast, och det kändes lite uppmuntrande med värme med tanke på vintern som varit!

Idag var det istället mamma och brorsan som kom hit på fika ^^ De hade med sig hemmagjorda semlor :) Mamma hade dessutom köpt lite nya blommor till mig eftersom mina gamla torkade när jag hade långhelg senast =/ Vi fick också en ask med geléhjärtan eftersom det är vår två-årsdag idag :)

Det enda negativa med helgen var att Andreas va tvungnen att åka hem till sig igen =/ Hans parkeringstid gick ut vid 4 så då åkte han.. känns tomt direkt. Tog som vanligt inte många sekunder innan jag började sakna honom ^^

Nu blir det att läsa klart Bernt Gustavssons "Vad är kunskap" och sedan spendera lite tid framför tv/data om jag hinner :)


//M.

*~* Love is in the air *~*


Inför firandet av 2-års dagen :)



Kommentarer
Anonym

dags för en uppdatering?

2010-06-22 @ 13:12:35
URL: http://varaivarberg.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0