Helgen...

... som varit spenderade jag hos Andreas :) åkte dit direkt efter skolan i fredags (efter att ha skjutsat hem sara, emme, simon o maria till viken). Gick och handlade och lagade sedan tortellinigratäng till Andreas kom hem från jobbet, Blev faktiskt riktigt gott, trots att det var jag som lagade det ;) Vi kollade på Pearl harbor sen med, fattar inte att ja inte har sett den tidigare. Jättebra iaf!

På lördan sen åkte vi ut till hans föräldrar. Han mecka med bilen och jag pluggade till matte- och tyskaproven. Åt och fikade där med innan vi skjutsade eva och ronny till vallonen och annelie till någon kompis. Sedan åkte vi hem till mamma och pappa och hade grötmiddag med spetzes och några till. Riktigt trevligt :) Elin hade med sig Ajax, en av valparna de inte fått sålda än. Han är så himla härlig! Jag tror att vi ska ta honom nu till jullovet :) mamma sa att vi kunde göra det om jag stannade hemma och hjälpte till. Och visst vill jag göra det, men inte hela lovet. Vill ju hinna umgås med älsklingen med <3 Blir nog att jag är kvar hos dem till julafton o sen åker till älsk efter det. Förhoppningsvis kommer han nåt till mammi o pappi innan dess med :)

På kvällen sen åkte vi och skjutsade hem eva, ronny o annelie igen. Blev väl inte sådär jättesent men kände mig helt slut. På söndan blev det lite sovmorgon. Kommer inte riktigt ihåg vad vi gjorde hela dan. Värmde i alla fall på gratängen som var kvar. Satt vid datan/tv:n en del med. Jimmy kom ner sen framåt kvällen också. Kollade runt lite efter högtalare och bas efter att vi varit ute och mätt min bil. Dröjde inte allt för länge innan ja åkte tillbaka till sörping sen. Blev ännu mer tyskapluggande o sen sovtime...

igår hade jag ju då tyskaprov, kände mig inte alls förberedd men de gick väl som de gick. Ett g borde det räcka till i alla fall, men vill ju ha mer :/ Matteprovet idag kändes inte heller så himla bra. Kände mig så seg o hängig så orkade inte riktigt tänka, men hoppas att det räcker till ett g.

Nu ska ja börja skriva på projektrapporten =/ usch va tråkigt!!



//M.

*~* Saknar min älskling *~*



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0