Festligt..

Bowlingen med klassen var jättekul :) Jag var med sara o emme.. Efteråt gick nåra av oss och åt tacos mm på kupolen ;P Gott :D

Fredagens skola var kort som vanligt :) skönt ! Gick ut och gick i typ två timmar bara för att det var så himla skönt ! Kunde gå i bara linne utan att frysa. Jag gick och fyllde på mitt värdekort också. Pluggade en hel del med. Har fått mycket gjort den här helgen.

Igårkväll åkte jag in till stan med ellen och ludvig, vi skulle till l'eroys hade vi tänkt men de ville ha legg så de sket sig :S Snackade med Mange eftersom han hade tänkt titta förbi och hälsa så det slutade med att vi gick hem till honom istället ^^ Där var han, Michaela (hans tjej) och hans bror, David.  Det blev en trevlig kväll, dock inte riktigt vad vi hade planerat. Ellen och Ludvig fick för sig att de skull hinna till sista bussen men de missade den. Ludvigs pappa kom och hämtade dem istället då. Undrar hur det gick ^^ Jag sov i alla fall över istället. Kändes smidigare.

Imorse tog ja bussen hem vid nio. Käkade frukost och läste lite i historiaromanen. Sen tog ja en lång varm dusch :) och så kolla på tv och satt vid msn och bilddagboken. La upp lite bilder från gårdagen på bilddagboken.. checka om ni vill.


Jag saknar dej Andreas <3 Se till och bli frisk till onsda nu bara ;)




//M.

*~* Happy times *~*



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0