Leave it all behind

I torsdags ägnade jag hela förmiddagen till att rensa klart resten av garderoberna så nu är iaf det momentet avklarat! Sedan under eftermiddagen skrev jag klart och skickade in mitt Free project! Det kändes härligt när det väl var ur världen.

På fredagen åkte jag hem till väster på förmiddagen och slappade i soffan hela dagen förutom en kort promenad med Zookie tillsammans med brorsan. Med tanke på att det var 15 minus och nordanvind (som verkligen kommer åt att blåsa hemikring!) så blev det en ganska kort promenad. På kvällen sen så åkte vi till Bror och firade farmors 83-års dag där eftersom han inte kan ta sig någonstans sedan han halkade omkull för ett tag sen och trevar runt lite försiktigt inomhus med rullator bara. Det var lika trevligt som alltid där såklart med the extended family :)

På lördagen blev det också lite slappande på förmiddagen. Eftersom jag sover så dåligt om nätterna har jag i princip ingen energi om dagarna längre. På eftermiddagen sen satte jag mig dock med mina Crutical reviews och skickade iväg även dem framåt kvällen :) så nu är engelska kursen äntligen över för min del och jag kan lämna den bakom mig (förutsatt att alla delar nu på slutet blir godkända)! Det blev att titta på It's complicated och The killers med sen på kvällen ;) samt rensa ut en låda i klädbyrån med åtminstone. Jag får ta resten nästa gång jag är hemma.

Idag åkte vi tillbaka till bror och fikade lite så pappa kunde hjälpa honom elda eftersom Maria o Lennart har varit iväg på kryssning nu i helgen och han klarar inte av det själv i hans skick nu. Efter det begav jag mig åter mot Linköping för lite kvalitetstid med världens bästa fadder (och framåt kvällen även hans underbara sambo!). Som vanligt flög tiden iväg när jag var där och tillslut begav jag mig hemåt efter att ha lagat kyckling-fajitas samt sett på Sherlock Holmes 2 och Dear John (gissa vilken av filmerna jag valde^^). Så nu är jag då hemma och är hur trött som helst, men ändå drar jag mig för att gå och lägga mig eftersom jag antagligen inte lär kunna sova ändå... Men jag får väl göra ett försök! Imorgon börjar nya (och sista!) kursen så så blir det att försöka ordna så jag kan byta till Emmas tutorgrupp. Eftersom vi ska skriva examensarbetet ihop vore det en fördel ifall vi går i samma klass så vi är lediga samtidigt och kan förbereda oss. Nehe, sova var det ja!

//M.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0