Klant

I torsdags åkte jag hem till mamma och pappa när jag var klar med mitt arbete. Jag åt grönsakssoppa samt ost- och skinkpaj hos min kära farmor :) lekte för fullt med mobilen efter att brorsan och jag gått en sväng med Zookie i vinterblåsten,, så när natten kom var batteriet slut och jag började fundera över o vilken väska jag lagt ner laddaren i... För att efter några minuter inse att jag glömt packa ner den! Blev skapligt irriterad över hur klantigt det var med tanke på att jag nu stod där utan telefon över helgen då jag inte känner någon här som har iphone5 :( Jag tänkte dock att mamma fick köpa en nere på Dialect under fredagen efter jobbet istället, men självklart hade de precis tagit slut! Så där försvann ytterligare en dag utan tele.

Idag åkte vi dock till Västervik och lämnade råmjölk till mammas moster och ett par gamla ungdomsvänner till mamma. Då passade vi på att gå på stan en snabbis och inhandla en ny laddare (äntligen!) och så lite kläder med förstås ;) så nu har jag åter batteri i min kära mobil... Lagom till läggdags typ ^^ så nu säger jag God natt!

//M.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0