Cleaning out my closet

Igår kunde jag ju inte låta bli att köpa tulpaner (när jag var nere i stan och köpte kurslitteratur begagnat av en tjej) just eftersom det var tulpanernas dag och allt ^^ Det gör så stor skillnad med lite snittblommor i hemmet. Jag skulle köpa det mycket oftare om det inte vore för att det blir så dyrt! När jag väl börjar få lön så småningom lär det nog vara en av sakerna som ändras åtminstone.
 
Idag var det då sista gången man träffade engelska-gruppen i och med cultural project-redovisningen =/ Det kändes lite vemodigt när man tänkte på att man inte kommer träffa detta härliga gäng i fortsättningen (om man inte springer på varann i korridoren titt som tätt ändå förstås). Vi stannade kvar några av oss och lunchade ihop bara för att dra ut på det hela lite extra ^^
 
Sedan jag kom hem har jag inte fått mycket skolarbete gjort... Jag strukturerade upp ett förslag till free project lite löst bara men vet inte ens om jag ska använda det. Det känns intressant men som att jag gör det alldeles för svårt för mig i onödan. Samtidigt får man ju se det som träning och att jag tjänar på det ändå i det långa loppet.
 
Nu ikväll fick jag för mig att rensa lite i garderoben så nu åker en väska full med kläder (så varför känns det inte som att det blev någon mer plats i garderoben?) hem till mamma och pappa så blir det att rensa ut där med i helgen så detta får plats istället! Blir lätt lite rundgång på kläderna känner jag ^^
 
 
//M.
 
*~* Cleaning out my closet *~*


Kommentarer
Emma

Jag rensade ut mina förra veckan och det står fortfarande i två kassar på golvet. Vet inte riktigt vad jag ska göra med det! Sen har jag en liten hög som ska hem till mamma och pappa med... Och hos dem står en eller två kassar till som ska säljas... När jag bara får tid för det! ;)

Svar: Ja vi är bra på att hitta annat att göra ;) (och på att samla på oss kläder med tror jag! haha)
M i k a e l a

2013-01-17 @ 21:37:05
URL: http://mynameisemma.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0