Första utkastet

I tisdags kom Emma hit på morgonen och så satte vi igång att börja skriva på vårt examensarbete. Vi jobbade på hela dagen med kortare avbrott för att gå till affären/ fika/ laga mat och lite serietittande. Emma stannade kvar över natten så vi kunde komma igång direkt igen på morgonen. Det blev dock sena kvällen innan vi tillslut somnade ^^ Det är ju mycket trevligare att ligga och prata... trots att stor del av samtalet rörde examensarbetet! Idag skrev vi klart metoddelen samt inledning, syfte och frågeställningar och skickade iväg det till vår handledare. Sedan ska vi dit imorgon eftermiddag och hämta det igen och diskutera eventuella synpunkter hon har på det. Jag hoppas bara på att det inte blir allt för mycket kritik utan att vi kan justera lite snabbt och fortsätta framåt. Det värsta vore ifall vi tvingades skriva om allt eller något.
 
Efter att vi skickat iväg utkastet så åkte vi bort till systemet och köpte på oss lite törstsläckare inför morgondagens kravall och lördagens eftersläpp, och även lite inför valborg så småningom ^^ Sedan skjutsade jag hem Emma och jag bytte om för en långpromenad,, dock blåste det mer än vad jag räknat med och solen gick i moln lagom som jag kommit iväg så det blev ingen lång runda då jag frös som en idiot! Det blev till och med en del joggingbitar för att få upp värmen, något som min (brist på) kondition försvårade ^^ Väl hemma igen blev det åtminstone en lång varm dusch och efter det har jag städat undan litegrann och plockat in tvätt samt tittat på tv. Nu är det dags att sova! 
 
 
//M.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0