Home sweet home

Var iväg på en superhärlig semester till Cypern med Emma i en vecka! Det kunde inte ha varit bättre (förutom möjligtvis några grader kyligare om dagarna!). Skolan har kört i gång med full fart också, Engelska breddning på Linköpings universitet, så jag har inte haft tid att uppdatera något om resan. Jag planerar dock att knopa ihop ett inlägg någon av de närmsta dagarna med lite bilder från vår lilla restripp, men vi får se när jag lyckas hitta en lucka i tidschemat. Hur härligt de än var att komma iväg lite så var det lika skönt att komma hem till vardagen igen. Men hade gärna sett lite mindre rivstart i skolan...
 
I fredags kom iaf Lucas hem till mamma och pappa och igår var vi på loftahammarsutställningen på dagen och på kvällen blev det lite maskeradfest hos Turbo med utgång på Palladium och sedan övernattning hos Ella o David. Blev lite bakismys idag innan hemfärd och nu har jag pluggat lite engelska. Ögonlocken känns tunga efter den senaste tidens sömnbrist, så det är nog dags för sängen nu. Hoppas på lite mer sömn i natt!
 
 
//M.
 
*~* Låta tankarna fly in i drömmens värld *~*


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0