Tröttare än tröttast

Är så himla trött nuförtiden att jag knappt kan hålla ögonen öppna varken morgon eller kväll! Inför morgondagen är jag bara delvis klar med uppgifterna och har typ bara skummat rubrikerna på det vi ska läsa men nu orkar jag verkligen inte mer så nu blir det sängen! Börjar ju redan vid 8 imorrn med så jag kan ju inte ta någon sovmorgon heller. Typiskt att vi inte har någon håla under dagen så man hinner ifatt lite då :/

Var på Gympa-bas förut med, så himla skönt att röra på sig (trots att jag som sagt egentligen inte hade tid, men jag har börjat prioritera om lite - för mår man inte bra så går det ändå åt helvete med skolan!)

//M.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0