The Vow

Ikväll blev det filmkväll med mina fina flickor, Emma & Marie :) Vi lagade taco och tittade på The Vow; den var helt klart sevärd! Just nu är jag sådär äckligt mätt för att jag (som vanligt!) tog ett bröd mer än vad jag egentligen orkade med... och sen någon godisbit eller två efteråt (dock bokstavligt, klarade verkligen inte mer). Nu känns det tyst och tomt i lägenheten när alla skratt försvunnit ut genom dörren. Som om det inte vore nog så brakade det nyss till utanför fönstret! Det lät typ som att någon försökte ta mina trädgårdsmöbler men att de tappade dem igen. Men inte kan väl någon vara så dum att de försöker sno trädgårdsmöbler precis utanför ett rum där taklampan lyser?? Släckte fort som attan för att kunna se något ut, men det verkade tyst och tomt... men inte vågade jag öppna balkondörren för att titta inte!
 
Igår blev det att skriva klart uppsatsen, som vi träffades i förmiddags och diskuterade. Sedan blev det att prova maskeraddräkter med Linnéa i två timmar! Tiden bara flög iväg och plötsligt blev det väldigt bråttom att hinna slänga i sig lite mat och byta om inför Maritas gympapass med Emma,, och jisses vad trött jag blev! Blev att korrekturläsa de andra gruppmedlemmarnas uppsatser innan läggdags med så det blev rätt sent.
 
Nej nu är det allt dags för sängen. Jag hade tänkt åka hem till mamma och pappa ikväll men det blev lite väl sent för det, så jag åker imorrnbitti istället. Synd att man inte är morgonpigg bara ^^
 
//M.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0