Slappardag

Idag har jag verkligen inte fått någonting vettigt gjort bortsett från att packa upp alla kläder efter ledighet/tvätt. Har fortfarande en hel del badrumsartiklar o.dyl. som jag måste lyckas pressa in någonstans helt plötsligt, men det får bli ett senare problem. Just nu orkar jag inte ta itu med det. Pendlar verkligen från toppen till botten just nu, även om det stretar mer uppåt än neråt.

Nu ikväll kom finaste Emma hit :) Pratat lite skit och planerat lite skolmässigt och så hade vi lite smoothie-skola ^^ Jag lyckas verkligen inte få till det när jag försöker så nu har Emma visat mig en variant som funkar åtminstone ;) Frysta hallon, banan, youghurt och lite mjölk. Vi hade även i lite vaniljsocker i efterhand för det blev lite surt ^^



Jag skjutsade hem Emma för en stund sedan så hon skulle slippa en timmes resväg med bussbyten som tar knappt 10 min med bil... Nu tror jag dock att John Blund börjat bearbeta mina ögon, så det får nog bli sängen nu! Imorgon väntar plugg och lunch på stan med mammas kusin :)

//M.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0