Årets första julmarknad

Underbara höstväder - men ack så kyligt!
 
I lördags bar det då av hemmåt för att åka på årets första julmarknad i Stensnäs med mamma. Det var riktigt trevligt och mer försäljare än jag trott med tanke på att det var första året de anordnade det. Det fanns en massa fint att titta på och självklart massor med gott att provsmaka ;) Jag höll dock igen på shoppandet och köpte bara två grytlappar, lite naturgodis och glögg :) Självklart glömde jag ju dock godiset hos föräldrarna så frågan är väl om det finns något kvar tills jag kommer hem igen ^^
 
 
På kvällen sen så var vi bjudna upp till grannarna på Filmkväll :) Vi startade kvällen med en fördrink och sedan två olika pajer; västerbottenost och trumpetsvamp i den ena och köttfärs i den andra. Efter det förflyttade vi oss ner till tv-rummet för att se Hamilton. Jag missade dock större delen av filmen då lilla Becca inte ville gömma sig under täcket då det blev läskigt om inte jag också gjorde det ^^ Så vad gör man inte för lilltösens skull :) Hade det hur mysigt som helst där på madressen med Becca och lilla Bella och så Elin själv.
 
Söndagen spenderades på hundklubben där vi tränade rallylydnad. Zookie är verkligen världens duktigaste bara hon vill, men det är just det där med viljan och fokuseringen som ofta brister. Det finns ju så mycket annat roligt att titta/nosa på och leka med! Men hon är ändå mattes hjärta <3
 
   
  
Bjuder på en bild från klubbmästerskapet vi vann samt av bytet till vinterdäck ;)
 
//M.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0