Tentaplugg

Idag blev det först Language-seminar på fömiddagen och sedan satt jag kvar i skolan till kl 16 och pluggade. Ritade bland annat upp alla staterna på whiteboard tavlan ;)
 
 
 
Efter att jag kom hem var det bara att fortsätta pluggandet. Nu sitter iaf äntligen staterna hyfsat! Har fått full pott på diverse games på nätet nu, men fortfarande några stater som sitter lite löst. Så det blir att repetera lite både imorrn och på söndag samt gå igenom lite mer vilka stater som hör till vilken region. Rivers and Mountains tror jag sitter bra med nu, men lite repetition skadar ju aldrig,
 
Imorrn blir det att läsa ut boken (window of the united states) igen och förhoppningsvis hinna repetera lite från häftet också. Söndag räknar jag med att bara repetera häfte, educationkompendiet och kanske hinna titta på internetföreläsningarna igen med... Jag får inte glömma de nya artiklarna vi fått till omtentan med nu!
 
Bjuder på en bild från Halloween med (ber om ursäkt för den dåliga kvaliten = usel mobilkamera).
 
 
Kvällen spenderades hos Bea och Patrik med ett gäng glada människor som vanligt :) Vi hade riktigt trevligt och förflyttade oss ner till Platens framåt natten... inte lika trevligt! Fick stå och trängas och bli knuffad fram och tillbaka i kön i ca 1 h 30 min. Mådde bokstavligt talat illa när jag väl kom ut ur kön och kunde andas ordentligt (det gjorde ont att dra in ett djupt andetag!). Väl inne blev det bättre men var ingen vidare musik och partymoodet hade fått sig en rejäl törn efter kön så vi kom aldrig riktigt upp på topp igen sen. Men tur att man har så härliga vänner åtminstone! <3
 
//M.
 
*~* emotionalrollercoaster*~*


Kommentarer
ellen

Åh okej! Usch din stackare, kan förstå att det är mycket att göra såhär i slutspurten innan julen!
Men här är mitt nummer: 0721721661.
Smsa mig när du känner att du har lite tid, så är du varmt välkommen hem till oss! <3

Svar: Ja det ska jag göra! Miss you girl <3
M i k a e l a

2012-11-10 @ 08:23:35
URL: http://elinorsofia.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0