Sammanfattning inför tentamen

 
 
 
Jag har under de senaste dagarna suttit typ från morgon till kväll och bara sammanfattat allt material vi haft den här kursen (föreläsningar, kursboken, compendium, utdrag från artiklar mm) och jag var klar strax efter middagstid.. sammanlagt är det nu cirka 50 handskrivna sidor! Jag känner att jag är väldigt öm i handen, vilket inte är det bästa inför 4 timmars tenta imorgon eftermiddag! Så nu blir det skrivförbud framm tills dess. Ikväll ska jag försöka hinna göra så många av övningarna som möjligt (typ som exempeltentor) och så blir det att plugga på sammanfattningen imorgon tror jag. För första gången känner jag att det är skönt att tentan inte är förrän klockan 14, trots att det inte är det roligaste att sitta en fredagskväll och skriva tenta. Hur som helst så får jag iaf några extra timmar till att plugga vilket verkligen uppskattas. Jag skulle ha åkt och tränat med Emma (och hennes mamma som är på besök under helgen) men jag kände att jag inte hade råd att förlora den tid det sammanlagt tar med att ta sig dit, träna, åka hem, duscha och äta innan man kommer igång igen. Jag satte på lite partymusik efter lunch och skutta runt i lägenheten istället för att få lite energi ^^
 
Har dessutom massa ljus tända för att få det lite mysigt ändå i allt det tråkiga...
 
 
 
En bild på gårdagens (och dagens) middag med...
 
//M.
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0