Intensivplugg

Nu har det visst varit dåligt med uppdatering några dagar.. Har haft fullt upp med annat. Snabbuppdateringen lyder:
Plugg, skola, Halloweenfest hos Bea och Patrik, bakishäng, mer plugg, skola, sett twiligthfilmerna på tv, mer plugg, skola och glömde jag säga att jag pluggat? Klarar jag inte omtentan på måndag så vet jag inte vad jag gör.. Då måste jag vänta tills nästa höst för att göra om den och får inte ta examen till sommaren. Fattar inte hur de tänker! Att bara få ett omprovstillfälle och sedan vänta ett helt år känns sjukt :( Men men, bäst att försöka sova lite nu då. Har inte gått något vidare de senaste dagarna då förkylningen får halsen att killa och klia något förskräckligt just när man sova, det är väl himla lustigt?
 
I övrigt rullar väl livet på utan några större bekymmer,, or at least so I thought...
 
//M.


Kommentarer
ellen

Tack gumman!
Kom på en fika hos oss någon dag? <3

2012-11-09 @ 13:03:25
URL: http://elinorsofia.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0